2013. október 11., péntek

A heti táblázatunk...



Ez a mi hűtőszekrényre, jól látható, frekventált helyre kihelyezett heti táblázatunk. Amióta bevezettem és használjuk, jelentősen hatékonyabban telnek a napjaink, ráadásul mindenki elfogadta, így a korábbi vitapontok teljesen megszűntek.
Korábban ugyanis vita alapját képezte, hogy ki jöjjön teríteni. Most, hogy a gyerekeket minden napra beosztottam, mint segítőmet, egyértelmű, hogy ki lesz az, aki terít, ha szükséges.
Eredetileg számítógépen írtam meg, kinyomtattam és azt használtuk, amíg az be nem vált. De az persze csúnya volt, esztétikailag zavarta a szememet. Ezért, amikor már úgy érzetem, hogy a táblázat végleges, levettem és a nagylány egyik iskolai festményére kézzel készítettem el (természetesen az ő beleegyezésével). Ez sokkal szebb és még büszke is rá, hogy végre használható az alkotása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése